nog tijd zat. Hoewel... - Reisverslag uit Gaanderen, Nederland van Stella - WaarBenJij.nu nog tijd zat. Hoewel... - Reisverslag uit Gaanderen, Nederland van Stella - WaarBenJij.nu

nog tijd zat. Hoewel...

Door: Stella

Blijf op de hoogte en volg Stella

20 April 2014 | Nederland, Gaanderen

de slaapzakken hangen te drogen, toch maar even een wasbeurt gegeven want t waait buiten flink en de veren konden wel een boost gebruiken #platzak
Willem heeft gisteren een prachtige jas "buitensport-"jas gekocht. 'n Echte buitensport-prijs ook, dus hij moet opletten op vakantie. Ik ga gewoon met m'n allweather-velletje die ik voor Peru kocht: n tientje bij de Lidl, ha! En t is me n handig ding: haakjes links, geheime zakjes rechts, ritsjes everywhere. Ik heb er gisteren wel n fleece voor aangeschaft want id bergen is het 's morgens erg koud. 't Moest n dun te verfrommelen ding mét capuchon zijn, n ikkruipevenlekkerwegding. Gelukt al moet ik mn buik inhouden als ik m dichtrits (heimelijk verlangen om zoals altijd op vakantie flink af te vallen). t Blauw past toevallig bij mn jas. Eigenlijk moet ik dus ook opletten: geen jas in de bus laten slingeren.

Ons 2e couchsurf-adresje is (gisteren gepost, nu al) binnen! En ziet r heel wat enthousiaster uit dan nummer 1 die ons eigenlijk alleen ih weekend wilde hebben. Misschien goed bedoeld om ons Ankara te showen. Maar laat maar, dat weegt niet op tegen de regel dat we om 8 uur 's morgens het huis uit zouden moeten. Het wordt dus deze aardige man in hartje "stad". Nu even uitzoeken hoe we tegen middernacht eerst veilig n paar TL kunnen pinnen en dan bij onze slaapplek in Ankara komen.

En dan nog: blogs doorspitten, m'n turkse collega's nog even laten meedenken over de plannen, geld opzij leggen voor het thuisfront, opvang regelen voor t geval de kat bezwijkt, de cavia het te koud krijgt of de konijnen ontsnappen. En: eerst nog even gezellig pasen vieren met z'n allen, fijn!

• 02 Mei 2014 - 19:45

Stella Zelf:

Helaas volgers, het lukt mij niet om echt in te loggen. Dus...gelukkig biedt FB nog wel wat mogelijkheden al houdt dat ook niet over. Ik maak FB openbaar: See you!

• 08 Mei 2014 - 17:35

Maike: