nog tijd zat. Hoewel... - Reisverslag uit Gaanderen, Nederland van Stella - WaarBenJij.nu nog tijd zat. Hoewel... - Reisverslag uit Gaanderen, Nederland van Stella - WaarBenJij.nu

nog tijd zat. Hoewel...

Door: Stella

Blijf op de hoogte en volg Stella

20 April 2014 | Nederland, Gaanderen

de slaapzakken hangen te drogen, toch maar even een wasbeurt gegeven want t waait buiten flink en de veren konden wel een boost gebruiken #platzak
Willem heeft gisteren een prachtige jas "buitensport-"jas gekocht. 'n Echte buitensport-prijs ook, dus hij moet opletten op vakantie. Ik ga gewoon met m'n allweather-velletje die ik voor Peru kocht: n tientje bij de Lidl, ha! En t is me n handig ding: haakjes links, geheime zakjes rechts, ritsjes everywhere. Ik heb er gisteren wel n fleece voor aangeschaft want id bergen is het 's morgens erg koud. 't Moest n dun te verfrommelen ding mét capuchon zijn, n ikkruipevenlekkerwegding. Gelukt al moet ik mn buik inhouden als ik m dichtrits (heimelijk verlangen om zoals altijd op vakantie flink af te vallen). t Blauw past toevallig bij mn jas. Eigenlijk moet ik dus ook opletten: geen jas in de bus laten slingeren.

Ons 2e couchsurf-adresje is (gisteren gepost, nu al) binnen! En ziet r heel wat enthousiaster uit dan nummer 1 die ons eigenlijk alleen ih weekend wilde hebben. Misschien goed bedoeld om ons Ankara te showen. Maar laat maar, dat weegt niet op tegen de regel dat we om 8 uur 's morgens het huis uit zouden moeten. Het wordt dus deze aardige man in hartje "stad". Nu even uitzoeken hoe we tegen middernacht eerst veilig n paar TL kunnen pinnen en dan bij onze slaapplek in Ankara komen.

En dan nog: blogs doorspitten, m'n turkse collega's nog even laten meedenken over de plannen, geld opzij leggen voor het thuisfront, opvang regelen voor t geval de kat bezwijkt, de cavia het te koud krijgt of de konijnen ontsnappen. En: eerst nog even gezellig pasen vieren met z'n allen, fijn!

  • 02 Mei 2014 - 19:45

    Stella Zelf:

    Helaas volgers, het lukt mij niet om echt in te loggen. Dus...gelukkig biedt FB nog wel wat mogelijkheden al houdt dat ook niet over. Ik maak FB openbaar: See you!

  • 08 Mei 2014 - 17:35

    Maike:

    Leuk te lezen, veel plezier nog Stella! Groetjes Maike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gaanderen

Stella

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 5433

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 18 September 2014

Halfje wit wegbrengen

30 April 2014 - 30 Mei 2014

de zoveelste reis: Turkije!

11 December 2012 - 10 Januari 2013

op de koffie, n maandje Peru

15 Mei 2008 - 15 Juni 2008

eindelijk: India

Landen bezocht: